2011. április 20., szerda

Drive-in movie night

Az elmúlt hétvégéről nagyon sok mindent el lehet mondani, kivéve talán azt, hogy eseménytelen volt. Az OT-Expo különböző történéseiből, aranyköpéseiből akár regényt is lehetne írni (Gergő az előző bejegyzésben már elkezdte), holott csak egy viszonylag statikus kiállítás volt.
De e mellett még jelenésünk volt a Retro Car Klub által megrendezett Drive-in movie night-on is, Mogyoródon (igen, a tieden). Rövid tanakodás után jómagam elindultam, míg a többiek az Expon hallgatták mackóóóó-t. Egy gyors mosás és rendszámleverés után egész hamar megérkeztem az autós moziba, ahol addigra már egész sok autó sorakozott.Megkerestem az ismerősöket, kiosztottam az árusítóstandokra a Magazinokat, majd pedig munkába láttam, hogy az esemény legérdekesebb pillanatait és autóit megörökítsem. Jelentem jól sikerült, termékeny nap volt, részletek a következő számban!De persze, amikor lett volna egy kis nyugtom, a kedves barátaim beneveztek a különböző versenyekre. Így vettem részt a gumi nélküli biciklivel szlalomozásban, és a felnikitartásban is, egész jó, de sajna nem a győztes eredménnyel.De sebaj, mert végül az eredményhirdetéskor mégsem távoztam üres kézzel, hiszen a Bogaram bekerült a találkozó 10 legszebb autója közé. Ugyan Retro Car Klub eseményről még nem távoztam üres kézzel, ennek különösen örültem, hiszen ezúttal a közönség szavazatai alapján alakult ki ez az eredmény (mióta fenn vannak a BRM-ek, több díjat nyertem, mint korábban bármikor - erős túlzás, de majdnem). E mellett a szervezők egy oklevéllel köszönték a Rozsdakupac Magazinnak a segítséget.Este a filmnézés helyett inkább fotóztam a látványt, valamint a Rusty Rodders-es srácokkal beszélgettem, majd pedig kicsit késve elidultam vissza az Expora. Itt a standnak már csak hűlt helyét találtam, a többiek elhúztak a szállásra, nekem meg úgy kellett követnem őket, hogy életemben háromszor voltam ott kb., és mindig más úton mentünk oda, a telefonom le volt merülve, és még az utca nevét se tudtam pontosan.
De jelentem, megtaláltam. Egy mozgalmas, de nagyon jó napot töltöttem el Mogyoródon annak ellenére, hogy egy perc nyugtom se volt, mert folyamatosan akadt valami teendő. Állítólag idén még lesz, ami nem is baj, mert nagyon kellemes hangulatú esemény! Ja, és a jelen hasáb fölötti képen szereplő embereknek a szintén a fotón látható alkotásáért patakokban fog folyni a vére...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése