2011. április 10., vasárnap

Dift & Tuning Show, Kunmadaras

Az úgy volt, hogy a két Typ3-ast fotóztuk éppen a Rozsdakupac Magazin számára, amikor odajött hozzánk két emberke egy Hondával (ami később ezen megismerkedés okán szintén bekerült a lap oldalaira), és érdeklődtek a fotózás mibenléte iránt. Ezt követően meghívtak minket a Déry Múzeumhoz, ahol egy kis esti gurulást tartottak néhány autóval. Ekkor találkoztunk össze egy teljesen más jellegű autókat szerető bandával.Majd pedig később meghívtak bennünket, az általuk szervezett drift és tuning találkozóra, a kunmadarasi repülőtérre. A hétvége nem kicsit volt zsúfolt, de igyekeztünk úgy csinálni, hogy ott lehessünk. Ennek ellenére kicsivel dél előtt én voltam az egyetlen, aki útnak indult, a többiek egyéb elfoglaltág miatt otthon maradtak.Tuning találkozón már voltam tavaly, arról már voltak tapasztalataim, gyorsulási versenyeket is láttam már (sőt vettem is részt benne - haha), de drift az teljesen új világ volt. Nem lepődtem meg túlságosan, hogy minden versenyautó BMW volt, de azon igen, hogy közülük egy, az E9-es brutálisan gyönyörű volt, szinte sajnáltam, hogy micsoda igénybevételnek van kitéve...Ezt követően sikerült nem megnézni azt, ahogy a lányok egy Suzukit mostak. Ugyan minden tiszteletem a dolgozó nőké, de ez ugyanannyira nem tud érdekelni, mint az, ahogyan vasalnak. E helyett inkább beszélgettem Attisékkal és megtömtem a hasam az Ateri Tuning sátrában készülő pörkölttel (nagyon finom volt, köszi srácok!).A nap végeztével az autómon találtam egy díjat, amelyet szintén nagyon köszönök, hiszen megtisztelő a rendkívül erős, és nagyon sok járműből álló mezőnyből nekem is juthatott egy... :) Mielőtt elhagytuk volna a reptér területét, még belopóztunk a vasakkal egy lezárt hangár elé, ahol több tucat fotó készült a Skodáról, a Samaráról, és a Bogaramról. Végül pedig így hárman elindultunk haza, Debrecenbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése