2011. június 30., csütörtök

A kábelezés elkezdődött

A Bogaram átvezetékelése régóta érik. Kb. azóta, hogy megvettem. Viszont a legutóbbi kis kalandunk miatt most igazán sürgetővé vált a dolog, hiszen így nem lehet vele közlekedni, ráadásul hamarosan műszakiztatnom is kell. Az pedig talán kicsit nehézkesen menne index és lámpa nélkül. Ja, és jövő hétvégén el kellene tolni a vasat Krakkóba is (apropó, valakinek nincs kedve jönni velem?)
Körbekutattam az internetet, hogy hol lehet kábelköteget kapni, honnan érkezik meg ennyi idő alatt. Itthonról esélytelen, néztem külföldön. Amerikában olcsó, de 3 hét a szállítás, Németországban pedig kétszer annyi €, mint amennyi $ az USA-ban (és még ott az árfolyamkülönbség is - hagyjuk). Rémlett viszont, hogy nagyon régen megkaptam egy állítólag nagyon jó elektromos szerelő telefonszámát. Felhívtam, elmondta, hogyan is működik, aztán mondtam, hogy nem ártana, ha jövő szerda körülre kész lenne. Holnap jön méretet venni.
Kérdeztem tőle, hogy segít-e, ha a mostani kábelköteget kiszedem az autóból, mondta, hogy abszolút jó. Nekiálltam hát, és bár sose csináltam még hasonlót, már csak hátulról kell előrehozni a köteget, a többi szét van bontva. Ja, meg ehhez a fél autót szét kellett szedni. A végső kioperálás majd holnap folytatódik, ahhoz két ember kell, mert bár Gegob és Gergő végig ott fotóztak mellettem a studióba, mire odáig jutottam, hazamentek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése