2011. június 12., vasárnap

Ford majális

Ismételten idegen vizekre eveztünk, hiszen az eddigi népautós, keleti autós és VW-s (meg olykor 1-1 tuning) találkozók után most meghívást kaptunk a Ford Majálisra (júniusban - mindegy). Mivel Fordunk úgysincs, és ismét nagyon korán kellett elindulnunk, úgy döntöttünk, hogy most a Passattal indulunk útnak, hiszen abba kényelmesen befér minden cuccunk.
Legutóbb 3 éve a Volks & Rollon voltam a tököli reptéren, így az akkori bejáratot kerestük meg, ahonnan átküldtek minket a másikra. Onnan meg a harmadikra, így a megbeszélt időponthoz képest kis késéssel értünk csak oda. Mire kipakoltunk a Sierra Corner sátrába, a reptér aszfaltja már javában megtelt mindenféle korú és méretű Fordokkal, az A-modelltől egészen a Focus RS-ig.
De mind meghívott klubokként szerepelt a Manta Klub jó néhány autóval (főleg B Manta), valamint a 02 BMW club is kilátogatott. Itt jöttünk rá, hogy jöhettünk volna mi is öreg vassal, nem néztek volna ki minket...
A Sierrás sátor mellett állították fel a szlalompályát, ahol már megérkezésünkkor elkezdődtek a tesztelések. Mint később megtudtuk, voltak olyan elvetemültek, akik csak erre a napra és erre a versenyszámra építették autóikat, amit később más sem bizonyított, mint hogy ezek az illetők egész nap a pályán csapatták.
Közvetlenül szemben ezzel a máshol már látott, fordítva kormányozós Fiestával lehetett játszani, egészen addig, amíg meg nem feküdt. A pálya harmadik szegletében pedig az éjszakai driftverseny tesztelései és edzésen folytak éppen.
Szavaztunk a szépségversenyre, fotóztunk Caprit, néztük driftet, aztán hullafáradtan elindultunk haza, 4,6-os fogyasztást kicsikarva a Passatból. Köszönjük, hogy ott lehettünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése