
Ugyan nem csak úgy, egy látogatás erejére érkeztünk meg a Junkyard Zombies műhelybe, hanem Juan Typ3-asáért, mégis önmagukban is mindenképp említésre méltóak az ott látott autók és egyéb tárgyak. Tomi és Márk műhelyében köztudottan ritkábbnál-ritkább kincsek sorakoznak, legyen szó komplett VW-ről, vagy akár olyan alkatrészekről, melyek szinte beszerezhetetlenek.

A műhely előtt szebb időket is látott vasak pihennek, hogy minden bizonnyal jelen állapotukban hamarosan útra kelhessenek. Van itt két T2 Pritsche, egy patinás T2A busz, valamint számomra talán a legérdekesebb: Tomi '66-os standard bogara fellelt karosszériával, de már beépített keskenyhíddal. Kíváncsian várom, hogy vajon viszontláthatjuk-e ebben az állapotban valamelyik jövő évi találkozón, de egy biztos, nem tudna feltűnésmentesen végiggurulni a városon.

A rozsdafoltokért rajongó bogarasok nagy része már a külső autókkal betelhet, azonban a műhely belseje fedi fel az igazán nagy kincseket. Olyan kuriózumok sorakoznak, melyekért bizonyára mindenki odaadná valamelyik nem létfontosságú szervét: Első a sorban Tomi SS (SuperShit) perece, melyet a nagyközönség még nem láthatott, s bár korábban bejelentette, hogy kész az autó, most újabb átalakítások következnek.

A matt fekete mellett újabb perecablakos pihen, várva a gyári restaurálás legutolsó lépéseit. A fal mellett szinte elrejtve pedig Tomi matt kék oválja hasal BRM kerekeken, magán a rengeteg korabeli extrával. Az én kedvencem a műhelyben azonban Márk PG/SG T1-ese, melynek felújítását a blogjukon végigkövettem, majd pedig az idei Rajzáson körbecsorgattam nyállal is. Hihetetlenül mutatós vas lett a patinás gépből, Márk pedig elárulta, hogy hamarosan egy testvére is érkezik.

Ezeken kívül még két, kevésbé 'híres' bogár pihent a műhely mélyén, valamint a Typ3 Variant is itt várja még péntekig, hogy Juan hazahozza Debrecenbe.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése