2010. október 29., péntek

Juan's story

Ugyan már korábban röviden leírtam, hogy hogyan is alakult Juanban és bennem a vonzalom az öreg autók-VW-Typ3 iránt, most halljuk őt a saját szavaival. Kértem tőle, hogy a vwdebrecen.hu-ra írjon egy rövid bemutatkozást, ezt ma meg is tette, azonban a szokásosnál hosszabbra sikeredett, így talán itt is érdemes megosztani. Időközben pedig felkértem a Rozsdakupac írójának is, de ezt a bejegyzést még én tolmácsolom. Halljuk (lássuk) hát hogyan meséli el saját szavaival a történetét:
Hogy is kezdjem, hol is kezdjem…? A legelejére már nem is emlékszem, de azt tudom, hogy a régi autókért már egészen kis koromban oda voltam. Azóta annyi változott, hogy odavagyok gyakorlatilag bármilyen autóért, ami valamiért jó. Legyen az Subaru Impreza WRX STi, Ferrarri 430, Fiat 500 (régi!), Lancia Delta Integrale, Mini Cooper, Porche 911, BMW M5 Touring, Skoda 1000MB, Alfa Romeo Spider, stb… (gondolom feltűnt a logika abszolút hiánya a felsorolásban :P )
Először szerintem Binci jelent meg egy régi Bogárral. Akkor láttam meg, hogy milyen is lehet egy szépen megőrzött Bogár (szemben azzal a bizonyos mexikói piros Bogárral amit ismertem, ami nem kevés dolgon ment már át… :) ). Azonnal beleszerettem Binci Bogarába. Aztán szép lassan egyre “bogarasabbak” lettek a barátaim. Nóri Törpillája, Dzsigoló Doki kabriója, kiderült, hogy a szembe szomszédnak is van egy a garázsban amit csak ő használ…
Nézelődtem a neten, hogy esetleg érdemes lenne egy régi csodás autót, vagy autócsodát beszerezni és szépen rendbe hozni évek alatt lassacskán. Nem meglepő módon hosszas gondolkodás után egyértelmű lett, hogy ez az autó CSAKIS egy VW lehet. Természetesen segítséggel találtam meg ezt az autót.. először az egyik fotót meglátva az jutott eszembe, hogy “hinnye de g.ci ronda ez hátulról” (annak ellenére, hogy megőrülök a kombi autókért!).
Szülők nemes egyszerűséggel egy Zsigulihoz hasonlították a Typ3 Variant hátulját. Aztán elmentünk, megnéztük. Ezerszer jobban néz ki, mint a fényképen, és ekkor már nem akartam otthagyni az autót. Ráadásul mechanikusan nagyon jó állapotban volt, így már csak egy hajszál választott el, a szerelem beteljesüléséhez. Azóta tart a l’amour, de már látom, hogy ezzel a második hölgyeménnyel is kell foglalkozni, hogy a kapcsolatunk csodás legyen. De a kezdet nagyon biztató a L’amour toujours bigámiámhoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése