Már csak a korabeli kagylóülések hiányoznak a vasról, és teljesen készen van. Ez egyfelől öröm, másrészt ilyenkor az ember elkezd agyalni, hogy mit lehetne még... Drasztikus változás már úgyse lesz, legfeljebb egy-két apróság, ami említésre se nagyon érdemes. Ehhez a hasmagassághoz erős motort építeni teljesen felesleges, máshoz pedig nincs értelme nyúlni.
Marad a felni. Ugyan imádom a BRM-eket, azok a kedvenceim, ráadásul szerintem passzolnak is az autóhoz. Az egyetlen baj vele csupán annyi, hogy mivel igazán kultikus, így egész sok akad belőle (ami azt jelenti, hogy egy találkozón talán van másnak is). A többi korabeli Bogár felnivel (Radar, EMPI 5 Spoke, vagy akár a Fuchs) ugyanez a helyzet, ma már nem egyszerű kitűnni, különbözni. Éppen így bukkantam rá a Mooneyes Speedmasterre, amely ugyan nem egy nagyon feltűnő darab, ugyanakkor nem is túl gyakori. Sőt! Grafit színben tökéletesen mutatna a vason, de kétlem, hogy rohannék a legközelebbi Moon butikba, hiszen az ára majd a duplája a BRM-ekének, na meg valahogy ide kell juttatni a messzi keletre őket. Talán majd egyszer... a T1-emre... haha... ha.
Marad a felni. Ugyan imádom a BRM-eket, azok a kedvenceim, ráadásul szerintem passzolnak is az autóhoz. Az egyetlen baj vele csupán annyi, hogy mivel igazán kultikus, így egész sok akad belőle (ami azt jelenti, hogy egy találkozón talán van másnak is). A többi korabeli Bogár felnivel (Radar, EMPI 5 Spoke, vagy akár a Fuchs) ugyanez a helyzet, ma már nem egyszerű kitűnni, különbözni. Éppen így bukkantam rá a Mooneyes Speedmasterre, amely ugyan nem egy nagyon feltűnő darab, ugyanakkor nem is túl gyakori. Sőt! Grafit színben tökéletesen mutatna a vason, de kétlem, hogy rohannék a legközelebbi Moon butikba, hiszen az ára majd a duplája a BRM-ekének, na meg valahogy ide kell juttatni a messzi keletre őket. Talán majd egyszer... a T1-emre... haha... ha.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése