2010. december 4., szombat

Porsche museum, Stuttgart

2007-ben úton az első európai Bugin-re egy kalóztámadás áldozata lettem. Történt ugyanis, hogy éjjel indultunk a Chimay versenypályához és hajnalban adtam át a kormányt valamelyik váltótársamnak én pedig álomba merültem a hátsó padon.
Mire felébredtem addigra Ausztriát elfelejtettük és a német mozdonyfüttyhöz hasonlítható kávé illatára ébredtem Stuttgart előtt egy benzinkúton. Ami elsőre nem rossz, de az előre eltervezett útvonalban nem szerepelt ám nem robotpilótával mentünk és ha már erre járunk nézzünk be oda alapon megálltunk.
Az élményt nem tudom elmesélni, talán a képek, azóta már járt ott más ismerősünk is látogatáson és megnyílt az átépített múzeum.
Mi még a régi, kisebb helyen voltunk, azok akik pedig jövőre túrázni indulnak a Rozsdakupacokkal, azok már az új egységet fogják tudni bebarangolni, összenyálazni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése