2010. december 28., kedd

Freezy Trabant meeting

Budapesten a Közlekedési Múzeum előtt minden évben megrendezik a népautós szilvesztert december 31.-én délelőtt, ahol egész népes társaság gyűlik össze minden alkalommal, függetlenül az időjárástól. Csak e rendezvény léte miatt nem mondhatom a debreceni trabisokra, hogy komplett idióták, hogy ilyenkor, enyhe -8 fokban évbúcsúztató gurulásra gyűlnek össze, ráadásul teszik ezt szabadtéren, nem pedig meleg, fedett helyen egy pohár kakaó mellett. De ennek ellenére a legnagyobb marha talán én vagyok, mert ugyan két autó áll a pincében, biciklivel indultam el meglesni a találkozót, hiszen a legutóbbin nem lehettem ott, és akkor megígértem, hogy a következőn, ha törik, ha szakad... de ki gondolta volna, hogy az nem tavasszal lesz... :)

Mire odaértem már teljes volt a létszám, 4 Trabant és egy Golf parkolt egymás mellett, vagy forgolódott a parkolóban. Később csaptunk egy kört Lacival, meg-megcsúsztatva a Trabit, majd pedig én is megkaptam a volánt, hogy kipróbáljam.
Ezt követően még egy jó órát beszélgettünk, aztán sötétedéskor a még jobban lehűlő levegő miatt kénytelen voltam hazaindulni, hogy ne fagyjak rá a biciklire. Most olvadok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése