2010. december 13., hétfő

My bug's advert pics

Anno, 2007 őszén ezekkel a fotókkal hirdették a bogaramat az egyik legnagyobb hazai használtautó hirdetési portálon. Ezekbe a képekbe botlottam bele, és bár látszott, hogy az autó nem tökéletes, mégis beleszerettem.
Tetszett a színe, tetszett, hogy öreg, ahogy az is, hogy ritka és az elmondottak alapján az ára se tűnt eszeveszettül soknak. Megtekintéskor is teljesen rendben volt, és bár korábban nem vezettem igazán régi autót, a próbakör alatt voltak gondok, a hazaút alatt már teljesen megszoktam.
Viszont a beltértől így visszanézve rendesen behányok... A hangfalakat a vásárlás másnapján kihajítottam belőle, és a műszerfal visszafényezésére se kellett sokáig várni. Az első nálam töltött hetekben vissza lett fújva az autó színére, valamint a fenekét is visszaültettük a gyári magasságra.
Ezt rengeteg minden követte, így a lakatolás-fényezésen és a kárpitozáson kívül jövő tavaszra szépen lassan minden elvégzünk. Annak ellenére, hogy páran a BRM-ekkel és az ültetéssel nem értenek egyet, úgy gondolom, előnyére változott a vas az alatt a 3 év alatt, amíg nálam volt.
Hogy a jelenlegi állapot után hova tovább, azt nem tudom, de majd bizonyára kialakul. A következő cél a jövő nyári túra problémamentes végiggurulása lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése