2011. szeptember 29., csütörtök

Olivér?

Többször panaszkodtam, hogy a Bogaramnak nincs neve. Többször próbáltam neki találni valamit, de sose tudtam úgy szólítani, nem úgy, mint Juan Arankát... Sok ötlettel jöttek sokan, de egyik sem lett jó. Valami emberi nevet szerettem volna, ami mind a magyarban, de akár a németben is megtalálható, éppen ezért a Kálmán, vagy a Jürgen kizárva. Gondban voltam...
Egészen mostanáig, ugyanis valamikor a Magazin indulásával egyidőben Juan "kötelezővé tette" a rendszeres Top Gear nézést, beleértve a korábban elmulasztott részek pótlását is. Tettük ezt többnyire náluk Juan valamelyik specialitásának zabálása közben. A botswanai különkiadásban tetszett meg a Richard Hammond (akinek a munkássága számomra példaértékű) által vezetett Opel Kadett A, ami után elkezdtem hirdetéseket nézegetni, hogy majd egyszer ha... Aztán a napokban ismét belebotlottam ebbe a részbe és megnéztem még egyszer. Ismét nagyon megtetszett az Opel, de különösen az, ahogy Hammond megszereti, aztán hazaviszi és felújítja, holott csak egy a sok szutyok közül, ami az évek alatt a segge alatt volt. Elnevezi Olivernek (később a rendszám is OLI V3R lesz) és "it" helyett "he"-nek hívja, amiért a többiektől - persze - rendesen kapja (ahogy én is ugyanezért).
Szóval éppen ezért úgy döntöttem, hogy az én vasam is megkapja ezt a nevet, pláne, hogy a Top Gearben mindenki utálja a Bogarat (de azért ugyanabban a részben egy fehér végigcsinálja velük az utat). Remélem fogom tudni így szólítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése