2012. december 4., kedd

Terracotta?

Sajnos a derekam már nem a régi... Sokan most kezdtek el hangosan nevetni, hiszen mi bajom lehetne még félig tojáshéjjal a seggemen, de sajnos tényleg így van, gyakran tud kellemetlen érzést szülni a hátam alsó részén egy nem túl jól megválasztott testhelyzet. És sajnos ezen pozitúrák közé tartozik az autómban való hosszú - mondjuk 150 kilométernél hosszabb - utazás. Mivel pedig ekkora távot az elmúlt szezon folyamán nem egyszer kellett megtennünk, így valami megoldást kell találnom rá...


A probléma ugyanis a gyári ülések korából, és az ezzel járó kiülésből adódik. A Bogár ülései még az eredetiek, gyári kárpittal, és kis elszíneződéstől és a vezetőoldali enyhe foszlásától eltekintve egész jó állapotban vannak.Csak ki vannak ülve, amitől a hosszú utak csak az autózás élménye miatt nem válnak tortúrává. Ugyan meg lehetne javítani az üléseket, ám a kicsit foszló negyvenhét éves kárpitot már nem szívesen tenném ki további amortizációnak, inkább fóliába csomagolva a polcon őrizném meg az utókornak és az esetleges majdani kiállítások látogatóinak. 

A helyére pedig a Cal-look Bogarakban már nagyon régen bevált - így hát autentikusnak számító - fejtámla nélküli kagylóüléseket képzeltem el. Ennek elkészítésére egy jó ajánlatot kaptam Vaszilkó Balázstól, ám eddig úgy alakultak a dolgok, hogy nem sikerült belekezdeni a munkába. Nem is baj, hiszen hetekkel korábban azzal keresett meg Balázs, hogy most érkezett a műhelybe az egyik legfinomabb bőr, amellyel valaha dolgozott, és hogy gondoljam át, jó lenne-e nekem a Bogárba. Porsche Terracotta, mondta, keressek rá.


Megtettem, és azóta sem tudom eldönteni, hogy az önmagában különleges és szép színű bőr hogyan mutatna a tengerkék színnel. Ugyan a fotók nem segítenek sokat, hiszen az autóm az egyiken sötétkék, a másikon világoszöld, a valóságban pedig valahol a kettő között van, addig a Terracottáról is lehet sárgától kezdve barnán át vörös képet is találni. Kérek hát mindenkit, hogy aki látta már mindkettőt élőben, az segítsen nekem dönteni! Köszi! 

2 megjegyzés:

  1. őszintén szólva én nem tenném....

    VálaszTörlés
  2. nagyon nem ..esetleg ha az egész kárpit minden fehér/ tégla színű de inkább a fekete.....

    VálaszTörlés