2011. március 20., vasárnap

We ♥ Goofback

Na most már pláne senki nem fogja elhinni nekünk, hogy a Bogár formájú Bogarakat szeretjük, de ha egyszer ezek a vasak annyira betegek, hogy imádni kell őket, akkor ez rajtunk nem fog múlni...A brit T2D csapat már jó néhány porba hasalós, ütött-kopott T2-vel örvendeztette meg az autós társadalmat, melyeket bizonyára nagyon jól ismerik azok, akik gyakran nézegetik a neten a VW-világ eseményeit.Már a dobozos T2 földre verésekor is többen megkérdőjelezték a srácok szellemi képességeit, ugyanez folytatódott a Brasilia esetében is (ezeket is megmutatjuk majd, ha akad még olyan, aki nem tudná miről van szó), de amikor elkezdték a Goofbacket faragni, tutira elgurult a gyógyszer. Történt ugyanis, hogy fogtak egy nem is annyira öreg Golfot, és kitalálták, hogy 'mánpedig ez léghűtéses lesz.Ehhez az egészet úgy ahogy van át kellett faragni, hiszen szinte minden helyet cserélt benne. Motor, váltó ki, hátra bekerült egy duplakarbis 1500-as boxer, Stinger kipufogóval, és a meghajtás is a hátsó kerekekre került át. Az eredeti motorteret kompletten kirámolták, hogy a torziós hidat be lehessen faragni a Golf orrába. Hogy ez a híd lett-e keskenyítve, vagy eredeti állapotában sem ér a karosszéria széléig, arról nincs információnk.Ugyanide került a tank és a pótkerék is, ami (a fene a pofájukat) szintén egy 17"-os Porsche Fuchs, csakúgy, mint amilyenek az autó alatt pörögnek. A beltér megmaradt eredeti, egyedül az üléseket rámolták ki belőle, és raktak be a helyükre pirosra bőrözött cobrákat.
Így gyakorlatilag lett egy földön hasaló III-as Golfjuk, ami akkor mutatja meg különlegességeit, ha a csomag- és motortér ajtót kinyitjuk. Na de most akkor melyik melyik? És hogy ez miért volt jó nekik? Ezt lehet, hogy ők se tudnák megmagyarázni, de egy biztos: létrehozták az első léghűtéses Golfot a világon. Elsőnek lenni pedig mindig jó, és akkor is, ha nincs értelme...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése