Már jó ideje nincs a háztartásban rendes öreg autó, melyet
természetesen fillérekért vásárolok, cserébe hosszú-hosszú hónapokig teljesen
érthetetlen módon, megbízhatóan működik. Olyan autó, aminek vasból van a
lökhárítója, jól állna a fakormány(nem, nem a rózsafa, inkább Nardi) és
szivesen kirándulunk vele jó idő esetén. Mivel nem biztos, hogy minden
éjszakára jut fedél a feje fölé, így nem kell tökéletes. Csak amolyan
tisztességben megőszült, itt-ott kopott autó.
Hogy miért pont most? Úgy döntöttem, hogy jó sok év
egészségkárosítás után befejezem a dohányzást. Nem esik jól a döntés, mert
baromira szerettem cigizni, de tény, hogy nem tesz jót az egészségnek. Úgy
gondolom szükség lesz jutalmazni magam és a nehezebb időszakban kell valami
plusz motiváció, mert az egészség, mint fogalom elég megfoghatatlan. Így
célként, maximum 1 évnyi dohányzás ellenértékéért keresek játszósautót.
Komoly kikötéseim nincsenek, a legfontosabb, hogy egy
kátyúban ne szakadjon be a torony, és ha lendületből belelülök ne essek ki az
alján. Nem riaszt el, ha ezt-azt meg kell csinálni rajta, de ne induljon a
projekt a lakatolás, telifény, motorfelújítás vonalon.
Amiket eddig néztem:
A legkézenfekvőbb természetesen az egyik, számomra
legkedvesebb, márka termékei közül választani:
Ezek természetesen a cápa BMW-k. Viszonylag erős, hátsókerék
meghajtásos, szerintem nagyon szép formájú autók. Ismerem a tipust, hisz 8 éve
az első autóm egy 1986-os 520i volt, tudom mire lehet számítani. Viszont egyszerűen
elfogytak egy pár év alatt az egyáltalán megmentendő autók. Rengeteg a betegágy, túlárazva. E21-es, hármas cápa már 5 éve sem volt érdemleges. Talán egy ú.n.
kislámpás E30 2 ajtóval?
A januári síelés alkalmával Bincivel sétáltunk a sífaluban,
ahol megpillantottunk egy nagyon ép 190-es Mercit, 2 literes dízel erőművel.
Nagyjából mindkettőnk számára most kezd beérni a forma. Leginkább a csíkoldalas,
facelift előtti kéne, MB-Text belsővel, Becker rádióval. Ennek a fenntartásába nem is rokkannék bele és a kitűzött
értékhatáron belül találtam említésre méltót. Mondjuk elsősorban benzinest, de
a K-Jettől félek. Pedig lenne finom darab tempomattal, klímával.
Nézegettem japán autókat, de a hátulhajtás nekem a legelső
szempont, egy Celica 81-ből 300ért az egyetlen érdemleges ajánlat.
Elvadult ötletből sincs hiány, egy rendes V8-as
bugyborékolását nagyon tudnám szeretni, ám a tervezett pénzügyi keretbe nem fér
bele egy öreg amerikai. Bár most akadtam bele egy Oldsmobile-ba, igaz 8-10 éve
áll és a hirhedten szar 5,7 literes dízel motor hajtja, vagyis hajtaná, de azon
kívül, hogy átfordul a főtengely nincs információnk a hajtásláncról. Egy
hatalmas előnye van, rendezett magyar papírokkal rendelkezik.
Ti mit vennétek?
http://olx.hu/hirdetes/alfa-romeo-IDXy53.html ;)
VálaszTörlésAjánlom a figyelmedbe! Valamikor a Piedonés filmekben sok hasonlót lehetett látni!
VálaszTörléshttp://olx.hu/hirdetes/zastava-1300-ID1UOXx.html#775cc04f19
Hasonló cipőben jártam több mint 5 éve amikor olcsó hátsókerekes erőgépet kerestem. Végül 2008ban több mint 10évután újra láttam a Rázós Futam filmet és megtetszett benne az autó amit elkötnek a szalonból. Innen egyenes út vezetett a hasznaltauto.hu-n keresztül egy 2.3 V6 vásárlásáig. Több év után most láttam végre valamire való Capri-t ami nem soros 1.6 vagy 2 literes.
VálaszTörléslhttp://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/capri/ford_capri_2.3_ghia-8157111
Ezt a gépjárművet szívesen megvenném és felújítanám mert ez biztos megérdemli, de sajnos hely hiánya miatt ez nem lehetséges. http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/72/audi_72-8187681
VálaszTörlésÉn ezt nem megvenném, eladnám ;-) Ritka kétajtós változat, ezzel + az automata + tolótető kombóval meg még ritkább.
VálaszTörlésüdv.
Kipe
http://indafoto.hu/mypics/ascona