2014. június 16., hétfő

Helyzetjelentés a semmiről

Nem azért nem jelentkezünk mostanában újdonságokkal, mert lusták vagyunk billentyűzetet ragadni, sokkal inkább azért, mert nem igazán történik semmi érdemleges. Mint azt ahogy a legutóbb is elmondtam, hosszas agyalás után úgy döntöttem, hogy nem szedem szét még a Bogarat, hanem szarok az esztétikai hibákra és inkább használom... Ugyan kitűztem a Velodromot (július 19) mint határidőt a befejezésre, ám ez most nem igazán fog sikerülni. Beszéltem Merki Pistával, aki örömmel várja az 1.2-es motort egy teljes restaurálásra, ám ez nem kevés idő, augusztus végét, szeptember elejét mondta nekem bő három héttel ez előtt. Semmi gond, egyszer legyen kész teljesen, mindegy mikor.

Időközben eljutottam odáig, hogy kivegyem a motort, ami várja, hogy - remélhetőleg a napokban - felvegye valami kamion-féle és elvigye Nyíregyházára. Nem kis rutint sikerült már a műveletben szereznem (sajnos), hiszen a szerszámok kipakolásától számolva 20 percen belül a motor a földön feküdt, mellette a kerékre engedett autóval. 

És mi lesz, ha elkészül? Először a műszaki vizsga szigorú szabályainak kell megfeleljen az autó, amihez valószínűleg még egy fékfelújítás és egy futómű visszacsere fog szükségeltetni. Ha pedig már úgyis ki kell emelni, akkor egy ideiglenes stílusváltáson esik át. Hiszen ősszel, ha minden szépen összeáll, tervezünk egy kisebb túrát egy olyan helyre, amit nem lehet a jelenlegi hasmagassággal elérni. Ha pedig már magas, akkor legyen stílusosan magas, egy korabeli rallyautó dekorációját kapja majd meg. Persze jövő tavasszal visszakerül a megfelelő magasságba, sőt! Van is egy ötletem, hogy miként lehetne még egy kicsit lentebb tenni a jelenleginél...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése