2013. május 12., vasárnap

Éljen május 1!


Április 30-án hívott fel Molnár Peti, hogy guruljunk egyet a városban, majd igyunk meg egy bambit valahol, csak úgy. Mivel azon ritka alkalmak egyike volt, hogy semmi teendőm nem akadt, így bepattantam a Bogárba egy kis esti krúzra. Ahogy összegyűlt a kis csapat, eldöntöttük, hogy másnap a balmazújvárosi VW találkozóra is kinézünk.



Mivel közel van a helyszín, úgy döntöttünk, hogy mindenki a saját autójával érkezik majd, na meg csatlakozott Peti az ő Skodájával, Robi a sárgával, valamint Jani az e34 Touringgal. Persze azt már az elején buktuk, hogy majd egymás mellett állnak az autóink, hiszen a különben roppant hangulatos, fákkal árnyékolt sétány tömve volt autókkal, és csak a rendezvény hivatalos keretein kívül tudtunk leparkolni.  



Ennek persze a szervezők bizonyára örültek, hiszen ez azt jelentette, hogy a rendezvényüket annyian látogatták meg, hogy megteljen a parkoló. Gyorsan körbeszaladtunk, végigpásztázva a felhozatalt, amely persze többnyire Golfokból állt, s persze tulajdonosaikból, akiknek a tekinteteik messziről sugározták a "Golfkettőazisten" és a "fuckvti" rigmusokat, felváltva. Ennek ellenére a japán vasak is szép számmal megjelentek a rendezvényen, hiszen a rendezvény címe tartalmazta az "és hobbijármű" szavakat. De ez nem is baj, így kerek a világ. Az imént említett márkanácik pedig maradjanak meg abban a tudatban, hogy a Golfot maga Isten hozta létre, és mondjuk egy BMW e30 M3, vagy egy Nissan Skyline az mind kotu fos, és az ördög műve.



Mivel nem akartuk ráfekvéssel, teljesen feleslegesen behorpasztani autóink karosszériaelemeit, így buktuk a limbót, és egyikünk vasában sincs levegős futómű, így az airride párbajban sem tudtunk szerepelni, így inkább egy gyros után elindultunk a két BMW-vel Tiszacsegére... majd az árvíz által hagyott iszap miatt tovább Tiszafüredre. Béreltünk két csónakot, és többnyire tudatos útkereséssel jártuk be a Tisza-tó kisebb-nagyobb zugait. 


Mire visszaértünk, a találkozó a vége fele közelített, ám ekkorra már a résztvevők fele elindult haza. Mivel se reggel, se akkor nem láttam az enyémnél idősebb autót, így rábírtam a többieket, hogy várjuk ki azt a fél órát az eredményhirdetésig, hátha valóban így volt. S láss csodát: a korábbi évekhez hasonlóan ismét az én autóm lett a legöregebb a találkozón. Köszönöm szépen! A végén még mosolyogtunk azon egyet, hogy a legalacsonyabb NYUGATI autó egy Honda lett, a KELETI pedig egy Trabant. Értem én, de azért a földrajz az földrajz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése