2012. november 26., hétfő

Az angyal szekere


Vége a nyárnak, de lassan az ősznek is. Az utolsó találkozó óta eltelt több, mint egy hónap, a jó idő szintén a múlté. Az öreg vasak eltűntek az útról, a garázsok mélyére. Én is így tettem, annyi különbséggel, hogy az enyém néhány hétig első futómű nélkül pihent a garázsban, ugyanis... ööö... volt mit javítani a koncepción, ahogy az a RozsdaTV második adásában is tisztán látszik.

Ám néhány hete kedves ismerőseim, a Panodráma zenekar tagjai felkerestek, hogy szeretnének egy videoklipet a hamarosan megjelenő albumuk egyik számához, amely az Angyal voltam címet viseli. Ehhez az autómat szeretnék felhasználni, na meg persze, ha volna hozzá ingerenciánk, akkor Danival ketten le is forgathatnánk a filmet. Persze belecsaptunk, mert bár soha sem csináltunk ilyet, minden adott volt, hogy jól sikerüljön.

Persze a vas futómű nélkül állt a garázsban, és mindenkori megmentőmön, az Aterimotorsport csapatán múlott, hogy kész lesz-e a forgatásra. Kész lett. Ám mivel a múlt hét néhány napját Budapesten töltöttem, így csak a forgatás előtti napon, este 10 körül tudtam nekiállni a híd visszaszerelésének. Fél háromra végeztünk is vele...


Reggel korán indultunk a forgatási helyszínre. Azaz indultunk volna, hiszen a másfél hónap állás nem tett jót a motornak, ahogy bizonyára az sem, hogy előtte, a legutóbbi pesti út során szétesett az ékszíjtárcsa, meglazult az ékszíj, és csak minimális hűtéssel tettünk meg nem-tudom-hány kilométert. Beindult a motor, de érdekes módon gázadásra leesett a fordulatszám, és leállt a motor. Próbálgattam tovább, de indítózás közben már azon kezdtem agyalni, hogy kit lehetne gyorsan felhívni, aki egy órával később használható veteránautót hoz nekünk. Ám szerencsére végül egyszer csak sikerült ezres fordulat fölé pörögnie, és innen már nem volt semmi baj, gond nélkül mentünk tovább. Nap közben is csak egyszer fogyott ki a benzin.

Úgyhogy pár kocka erejéig ismét mozgóképen szerepel majd az autókám, a napokban pedig keresnem kell egy helyet, ahova el tudom tenni téli álmot aludni, a nélkül, hogy fél napot kellene szerelnem, hogy le tudjak állni a pincébe. Ötletem már van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése