2013. január 4., péntek

Fejemre ejtettek


Nem csak a túrázásokban és munkában volt mozgalmas a tavalyi év, pláne nem a tavaszi időszak, azon belül is az április. Több időt töltöttünk akkoriban Budapesten, mint itthon, szinte csak ruhát váltani mentünk haza. Volt ott minden, fotózás, találkozó, tárgyalás, és két nagy esemény, két nagy kiállítás, amely az autós világ különböző rétegeinek szolgált szezonnyitóként, a Carstyling Show és az OT-Expo.

Mindkét eseményen megjelentünk, standot állítottunk, és persze vittünk autókat. A Carstylingon az akkori címlapon szereplő Zsiguli, Katonka Sanyi barátunk Hacsija, és Butolay busza mutatta be az általunk képviselt ideológiát. Ezeken kívül elvittük Gyurew akkori vasát, a 411-et, amelyet ecsettel, az én Bogaramat pedig csavarkulccsal vettünk volna kezelésbe.

Úgy terveztük, hogy a statikus kiállításon túl ezzel a két autóval kicsit mozgalmasabbá tennénk az eseményt, hiszen míg a Typ4-re bárki festhetett kedve szerint, addig a Bogáron élőben végeztük volna el az ültetést. Hogy ez minél látványosabb legyen, a gyári kerekeken gurultam fel Budapestre, és még azt az 5-6 centis ültetést is kivettem, amelyet korábban a BRM-ek miatt alkalmazni kellett. Ám már javában tartott az esemény, amikor kiderült, hogy alkatrészek hiánya miatt az ötletet dobni kell, így a vas - a hely szelleméhez képest érthetetlenül - gyári állapotban kucorgott a sarokban.

Két héttel később azonban már a földön hasalva, a BRM felniken gurultunk vele, s így jelentünk meg újabb két hét elteltével az OT-Expo bejáratánál is. Ekkor ugyan csak mint cuccolós autó érkezett meg egy Videoton tévével és egy varrógép állvánnyal a belsejében, de a szervezők spontán kérésére kiállított autót varázsoltak belőle egy alapos takarítás után.

Az imént nézegettem a 2012-es fotókat, és akkor tűnt fel, hogy így talán én vagyok az egyetlen hülye, aki teljesen gyári autót visz egy tuning eseményre, és extrém módon ültetettet a legelitebb veterános eseményre. Hát na, nehogy már meghazudtoljam magam...

1 megjegyzés: