2011. február 6., vasárnap

The 4th wheels

Amikor Juan megvette a Typ3-ast az első két gondolata az volt, hogy az itt-ott ecsettel kijavított fényezését helyrehozzák, valamint, mivel a Remotec felnik nem jártak hozzá vásárláskor, valami kereket is kellett rá szerezni. Éppen ezért bontottan vettünk rá négy gyári acélfelnit, amelyeket először homokszórtak, majd gyári szürkére színtereztek. Ezt követően sokáig állt ideiglenes kerekeken, hiszen a sajátjaihoz sehogy se találtunk normális állapotú, de használt nyári gumit. Aztán ideiglenesen felkerült rá pár fotó erejéig az ATS garnitúra, amelyet ma sikerült átcserélnünk végül a sajátjaira. A négy, még szőrös Barum gumit végül Ratrotól szereztük be, aki a John Deere-rõl szedte le kedvünkért, bár annál az autónál amúgy is kinézett már egy kis variálás az ültetéssel és a kerekekkel. Így most ez a garnitúra kerék már a Typ3 sajátja lesz, holott ez a negyedik a négy hónap alatt, mióta Juané az autó. Hamarosan jönnek majd hozzá a szép új dísztárcsák is, de addig is az összkép kedvéért feltettünk rá néhány igen megviseltet. Ugyan kicsit visszafogottabbá vált így az autó, egy bizonyos: jól mutat ezekkel a gurigákkal is. Bár hogy ne mutatna jól... a gyári az, amivel soha nem lehet tévedni.Jelenleg éppen olvad, és amint szabaddá válik a garázs lejárója, visszük a lakatoshoz, fényezőhöz, hogy az év első találkozóin már új ruhájában pompázhasson. Ekkor majd lövünk róla néhány távolabbi fotót, mert a garázs miatt kissé korlátozottak voltunk most. Majd jelentkezünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése