2010. március 14., vasárnap

Old timer exhibition, Kiskunfélegyháza

Ma (azaz, mivel már elmúlt éjfél, így tegnap) bajnoki meccset játszottunk Kiskunfélegyházán. Korábban már kaptam róla e-mailt a szervezőktől, mégis meglepődtem, amikor megláttam a veterán kiállítás plakátját a sportcsarnok bejáratán.

Mivel korán érkeztünk meg, és még az ifi meccset is végig kellett várni a mienkig, gondoltam elmegyek, megnézem a kiállítást. Sajnos, mivel nem készültem, fényképezőt se vittem, de telefonnal sikerült néhány fotót összehozni.

A kiállításon - a hivatalos adat szerint - közel 100 kiállított jármű volt, fele motor, fele autó. Nagyjából sikerült úgy összehozni, hogy a különböző korszakokból, közel egyenlő számú legyen kiállítva.

A legöregebb autó, egy 1904-es Bouton volt, de ezen kívül rengeteg csillogó gépcsoda töltötte be a teret, talán felsorolni is nehéz lenne... Jeep Willis, Ford A, Adler, Mercedes SL190, stb, stb...

Ennek ellenére, mind közül ami nekem személyesen a legjobban tetszett az a két teljesen gyári állapotú Ford T volt, az egyik 1912-ből, a másik pedig '15-ből. Nem derült ki, hogy hol találtak rájuk ilyen hihetetlen állapotban, csak sejteni lehetett, hogy a tengerentúlon.

Kicsit borsos volt a belépő, de, ha már így összehozott minket a véletlen, akkor nem lehetett kihagyni... Amúgy is, rengeteg olyan autót láthattam, amelyet az utcán, vagy akár más egyéb találkozón szinte lehetetlen.

A többi kép a napokban felkerül a vwdebrecen.hu galériájába!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése