2009. április 5., vasárnap

Cruise Night, Rajzás az én szememmel


Ugyan idén már nem tartozott egy kalap alá a két dolog, talán senki se sértődik meg, ha én egy hozzászólásban említem...


Nagyon jól éreztem magam ezen a hétvégén, igazi, tökéletes szezonnyitás volt!
A tavalyihoz hasonló, de egy autóval kurtább konvojjal indítottuk. Egész hamar felértünk a Cruise Night-ra, ahol a megszokott, kellemes hangulat várt minket. Igazán különleges ez az éjszakai bogaras hangulat, nekem nagyon tetszik!


Másnap a Rajzásra korán érkeztünk, hogy legyen helye a kis csapatunknak. Hamar elfoglaltuk, és kezdtek begyűlni az autók. A helyszín gyönyörű volt, a programok jól meg voltak szervezve. Ahhoz képpest, hogy egy hónapja még egész márhogy álltak a dolgok, egy nagyon színvonalas rendezvényt sikerült összehozni. Kár, hogy jövőre nem itt lesz, úgy gondolom, hogy méltó hely ezeknek az autóknak!


A részletesebb galéria megtalálható a vwdebrecen oldalon!

Először gyorsultam bogárral:

1: Gegob ellen. Rosszul indult, én jól kaptam el a rajtot, nyertem.
2: Szintén. Teljesen döntetlen. Mostanáig eldöntetlen, hogy melyikőnk nyert 1 századdal... Erre nagyon kiváncsi lennék.
3: A Caddy ellen. Megvertem, és ezen én is nagyon csodálkoztam!
4: Qzma ellen. 1-esből 4-esbe váltottam.
5: Elbambultam a rajtot, Norbi jól kapta el, és rajt-cél győzelmet aratott.

1 megjegyzés: