Aztán a tél folyamán elgondolkoztam azon, hogy cafe racert kellene
belőle építeni. Végül arra jutottam, hogy a motor túlságosan jó állapotban van ahhoz, hogy
szétfaragjam. Ám ekkor jött a felismerés, hogy apukám évekkel ezelőtt szerzett be potom pénzért
egy ugyanilyen Jawát.
Hozzátartozik a történethez, hogy a korábbi tulaj, egy alkesz öreg úr a vétel előtt kirakta a motort az utca közepére, és amit tudott kalapáccsal szétvert. Ez a kisebb gond, mert nem gyári lámpákat tervezek a kávéra. A nagyobb probléma az, hogy a hengerfejek a gyújtásdekni és a kuplungdekni is a kalapács áldozatául estek az ámokfutásnak. Persze egy alkoholistának nem okoz elég örömet egy motort egy hatalmas kalapáccsal szétverni. Jött a hosszabbító-fúró kombó. Ki lett fúrva a tank, egy helyen a váz, és a blokk baloldali fele is. (A jobb oldali csak azért nem mert addig nem ért el a hosszabbító.).
Hozzátartozik a történethez, hogy a korábbi tulaj, egy alkesz öreg úr a vétel előtt kirakta a motort az utca közepére, és amit tudott kalapáccsal szétvert. Ez a kisebb gond, mert nem gyári lámpákat tervezek a kávéra. A nagyobb probléma az, hogy a hengerfejek a gyújtásdekni és a kuplungdekni is a kalapács áldozatául estek az ámokfutásnak. Persze egy alkoholistának nem okoz elég örömet egy motort egy hatalmas kalapáccsal szétverni. Jött a hosszabbító-fúró kombó. Ki lett fúrva a tank, egy helyen a váz, és a blokk baloldali fele is. (A jobb oldali csak azért nem mert addig nem ért el a hosszabbító.).
Sebaj. Az alap adott, az ötlet adott,és kell egy cafe racer!
Nemrégiben hozzá is fogtam a teendőknek. Első lépésben a lyukas blokkközép lett meghegesztve. Szerencsére ehhez a típushoz sok bontott alkatrészt lehet még találni, így pár hete be is szereztem a szükséges elemeket, amik pótolni tudják a kalapácsnak áldozatul esett darabokat. A cuccok meg is jöttek tegnap, úgyhogy nincs más hátra, mint előre!
Kezdődhet a lego!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése